onsdag 28 januari 2009

Vatten i örat

Givetvis blev jag idag påmind om vad som kan hända om man får för sig att man ska simma och få lite motion. Vatten i örat blev tacken för 45 minuters slit i bassängen så nu sitter man här med lock för ena örat och väntar på att skiten kan släppa nån gång. Se på fan, nu släppte det lite medan jag skrev förra meningen! Jaja...nu har jag tagit steget att börja träna igen och det känns gött även om man vet att det kommer att ta 1-2 veckor innan man börjar märka något rent kroppsligt.

En mindre ombyggnation pågår på jobbet i några dagar, det är ganska drygt eftersom det ska borras och bankas samtidigt som man förväntas ta emot telefonsamtal. En kund frågade "Vad är det där som låter så förskräckligt i bakgrunden?" när borren satte igång mitt under samtalet, jag bara : "Eh det är lugnt, det är byggare Bob som är på besök bara...han slutar snart igen". Kunden svarar "Jaha...*fniss*" varpå borrandet slutar och genast ersätts med ljudet av bankande. Wunderbar!

Nu ska jag vänta på att vattnet i örat försvinner, later...

Inga kommentarer: