torsdag 29 januari 2009

Tops är fail

Jag berättade ju igår om att jag hade fått vatten i örat efter mitt försök att ta upp simningen igen. Jag har fortfarande lite lock för mitt ena öra tack vare att jag använde tops för att rengöra öronen igår gissar jag. Hörselgången blev lite irriterad vilket orsakade att jag nu har lyssnat på min egen röst i huvudet senaste dygnet. Underbart när man har ett jobb som innebär mycket telefonkontakt också. Det känns som att det går åt rätt håll med örat iaf, man börjar vänjar sig nu. Det gör åtminstone inte ont så då inbillar jag mig att det kommer att gå över snart.

Jag har lyckats med att få träningsvärk i ena överarmen också och som om det inte vore nog har jag slagit lilltån i vår sittpuff här hemma och brutit lilltånageln så att det börjat blöda. Men jag är inte bitter, inte nu längre åtminstone...jag var lite bitter när jag precis slagit i tån ;-)

Strax är det Sveriges värsta bilförare och med tanke på hur fan det ser ut på vägarna idag så lär de inte ha svårt att hitta kandidater till programmet. Jag är seriöst rädd för vissa som är i trafiken, särskilt alla ni puckon som inte fattar vad blinkers är för något. Ta ett riktigt körkort och släng det ni fick på Legoland! Raus!

Med lite tur hinner jag skada mig lite till innan dagen är slut, kanske slå andra lilltånageln i något? Hur som helst, nu ska tv:n ge mig idioter bak ratten...

Inga kommentarer: