tisdag 27 januari 2009

Pen to paper

Nautilus-djävulen har fått min själ, idag skrev jag på kontraktet som innebär många svettiga timmar ett år framöver. 1800 kr fattigare men kanske några kilon lättare igen så småningom.
Inte för att man blivit så värst fet direkt men Beach -09 känns dock väldigt långt borta....

Nu är det inte "lyfta skrot"-kortet jag har köpt utan bara simkortet, dvs fri tillgång till simhall+bastu. Men svettas på gym har aldrig varit min grej så varför börja nu? Drar hellre några längder några gånger i veckan och kör mer allroundträning istället för att bli en uppblåst broiler med tomma muskler.

Det som kan vara lite fail med att simma här(åtminstone som jag antar fortfarande är lite fail) är att feta tanter envisas med att simma i bredd och tjöta så att resten av bassängen inte kan röra sig tillfredsställande. Well, enough nagging....

Inga kommentarer: