tisdag 24 mars 2009

Påsköl!

Idag var jag en snabb vända på Systembolaget Väla och inhandlade en omgång av årets påsköl. Det är inget jag har haft för vana att göra tidigare år men numera tycker jag att det är trevligt att testa lite nya öler. De var som vanligt ute efter att se mitt vackra körkort på systemet, intressant att det alltid händer på Väla. Men jag är ju så ung och vacker *host*

Jag har inte riktig koll på om ölen jag fick tag i är välsmakande eller ej, köpte de flesta sorterna för att vara säker på att inte gå miste om någon smaskigt. Tyvärr var Slottskällans Blåkulla slut, den verkade väldigt sympatisk annars.

Imorgon eftermiddag väntar farbror tandläkaren, han tycker att han ska laga ett litet hål i min kindtand. Det är väl bra om det itne hade varit för att de här jäkla fyllningarna de trycker i tänderna tar sådan tid att anpassa sig...alltid minst en månads känslighet i tanden man lagat! Lagade en fyllning i januari och den har ganska nyligen slutat ömma. Fail på det!

I princip fri från min envetna förkylning nu lagom till tandläkarbesöket, ska återuppta min träning i dagarna också.

Nä, nu skiter jag i detta...

Inga kommentarer: