tisdag 10 mars 2009

Hemma från CeBIT igen

Ja, jag överlevde Tyskland och CeBIT. Det finns en sjuhelsikes massa att berätta men det kommer ett långt inlägg om resan inom kort, måste bara komma ikapp här hemma först. Jag har just sorterat upp alla saker jag plockade på mässan. Resan avlöpte utan större missöden, jag slapp dock inte bakfylla på bussresan hem men det fixade sig efter halva vägen efter ett stopp på Bordershop!Men resan får väldigt gott betyg som helhet, gör hemskt gärna om det nästa år om möjlighet ges.

En reseberättelse kommer, var så säkra!
Sammanfattning med 5 snabba ord: bussparty, öl, tyskar, illamående, nörderi.
- Hammerzeit!!!

2 kommentarer:

Martin sa...

Jag hoppas att "Hammerzeit" utropades högt och ljudligt minst en gång under resan :)

Splat sa...

Definitivt, jag vet att jag tjoade Hammerzeit minst en gång under resan. Sista kvällen är lite dimmig så den kan jag inte vara säker på ;-)