onsdag 5 augusti 2009

Sommaren tillbaka?

Sommaren verkar ha bestämt sig för att komma tillbaka lite igen innan semestern är slut, det är uppskattat. Synd att man har lite problem med nacken men det börjar släppa tror jag. Och synd att stan är invaderad av nyckelpigor, det krasar när man går på stan av alla som får sätta livet till! Vi har en vattenhink på vår uteplats, i den har ungefär 50-talet nyckelpigor simundervisning eller nåt.

Idag var det en stor dag för idag drog jag och Bengtsson ut Martin på min gamla beprövade motionsrunda i stan via Jordbrodalen. Det visade sig efter Martins check att sträckan var längre än jag trodde, 5,2 km! Och här har man gått och trott att den bara var ca 4,5 km! Martin hade nog varit nöjd med 4,5 km ;-) Fast han gjorde en god insats, nu får han lov att dricka öl på fredag!

Några dagar kvar på semestern, de hoppas jag få tillbringa i solen med glass och öl, dock inte samtidigt! Eller möjligen en Kriek....

Lirar för övrigt God of War på PS2 nu, det är rätt fett och mycket härligt underhållningsvåld. Jag lovar att inte gå ut och knäcka folk på mitten så att bloder flyger bara för att jag gör det i spelet! Som om jag skulle klara det i vilket fall....

Inga kommentarer: