söndag 8 februari 2009

Söndag is the shit

Idag är det söndag och min älskling kommer hem, förhoppningsvis utan influensa i år.
Sunderland vann igår och ligger på 11:e plats i Premier League, man får glädjas åt det lilla som Black Cats-fan. Jag ska spela mera tv-spel idag igen, har kärat ner mig i ett psykedeliskt japan-rpg med dating-element i japansk skolmiljö, Shin Megami Tensei: Persona 3. Man aktiverar sina specialattacker genom att skjuta sig i huvudet med en sak som ser ut som den värsta Desert Eagle. Ännu bättre, det kommer en ny del i spelserien föga överraskande med namnet Persona 4....landar i en webbshop nära mig(nja) i andra kvartalet 2009. Don't judge me!

Kort och gott, det finns hopp om livet.

Jag har lyckats koppla bort jobbskiten lite och kan skratta lite igen, särskilt åt det här videoklippet med en väldigt hungrig kisse. Ja jag är lättroad men lyssna på katten och snubben..."Let gooo!"

Inga kommentarer: