lördag 14 februari 2009

Love&Light

Idag var jag och min älskling ute och spanade in staden som var klädd i sin Love&Light-skrud. Eftersom det var alla hjärtans dag så gick vi ut och käkade middag tillsammans på Panda, mycket gott och prisvärt! Eva åt starkare mat än mig, hennes mat var ganska evil faktiskt! Därefter blev det en snabb vända hem och sedan en sväng till Pettson för lite allmänt öl-häng och melodifestival i bakgrunden. Jag vet nu varför jag inte brydde mig om att se på melodifestivalen förra helgen, det mesta av musiken är helt enkelt inte något som tilltalar mitt musiköra...visst att vissa låtar är en okej schlager men det betyder inte att jag älskar dem precis.

Stack ner en runda på stan sedan, Villan såg ganska nice ut i sin tillfälliga belysning i olikas färger. Jag försökte föreviga den för en stund sedan men givetvis släckte man ljusen precis när jag ställde mig och tog fram kameran för att skicka en bild till bloggen, FAIL! Hur som helst, mycket folk var det på Bishops så det blev Dahlbergs istället vilket inte var så fy skam det heller även om jag diggar Bishops mer. Sedan skulle singelgrabbarna ut och röja på Le Cardinal, tyvärr fick jag och Eva prioritera sömnen ikväll men blir det något nästa helg så är vi definitivt på som fan! Hoppas att ni singelgrabbar fick napp ikväll/natt eller åtminstone hade en jäkligt nice utekväll.

Härmed är det sängen som gäller, over and ut...

Inga kommentarer: