tisdag 8 september 2009

Sugen på ny telefon

Tjo!

Jag har fått för mig att jag behöver en ny telefon när mitt gamla mobilabonnemang går ut i dagarna och min gamla trofasta Sony Ericsson K800i har hängt med i 3 år nu. Det är en bra telefon och den fungerar felfritt med i princip bibehållen batteritid men nu börjar jag bli trött på den i största allmänhet. Den kan tjäna som reserv när jag byter telefon istället :-)

Det lutar mot att jag skaffar mig en HTC Hero i nuläget, den verkar vara en sympatisk sak om man ska tro testerna i alla fall och så är det en relativt nyttig telefon. Jag skulle tro att det finns en viss risk för att jag går en sväng på stan i helgen och dräglar på den. Det jag behöver utröna mest är vad abonnemanget ska kosta, behövs ju fri mobilsurf och ett reko tal-abonnemang. Jag lär göda Telia även denna gången då de är tveklöst bäst när det gäller täckning, åtminstone vanligt prat. Det finns inte att jag ska tappa täckning jämt och ständigt år 2009.

Blir väl att signa upp på alla diverse tjänster såsom Gmail, Facebook och Twitter om man skaffar sig en Hero. Om inget annat så bara för att jag kan :-) Suktade lite efter en Samsung Jet också men det är nog inte min grej även om det verkar vara en bra telefon det också. Bli inte förvånade om jag byter telefon ganska snart, jag har en tendens att få för mig att jag ska ha saker. Mouhaha.

2 kommentarer:

LillEva sa...

ny leksak till Eva... muhahahahahahahahahahaha

Martin sa...

Go Android! Do it!