söndag 29 november 2009

Livstecken

Eftersom jag inte har bloggat på typ 2 månader och lite till så tyckte jag det var på sin plats att släppa ett livstecken. Inte för att någon egentligen läser den här smörjan men ändå. Den största anledningen till att jag inte bloggat något är att min nya mobil inte är lika smidig att blogga med eller snarare har jag inte orkat bry mig om hur man gör. Jag vet, jag kan maila mina inlägg till bloggen men jag är lat :)

Mitt inträde på Facebook har också gjort sitt på bloggandet. Det hjälper inte att man har ganska mycket på gång hela tiden på både jobb och fritid. Men tja, här är jag iaf och jag lever och bloggen likaså. Den har bara gått i ide lite sådär på höstkanten.

Julpyntning på gång känns det som. Ha ett bra liv alla så skrivs det säkert något här när jag orkar igen.

Inga kommentarer: